Studeren en afscheid nemen - Reisverslag uit Århus, Denemarken van Yvette Sweringa - WaarBenJij.nu Studeren en afscheid nemen - Reisverslag uit Århus, Denemarken van Yvette Sweringa - WaarBenJij.nu

Studeren en afscheid nemen

Door: Yvette Sweringa

Blijf op de hoogte en volg Yvette

08 December 2010 | Denemarken, Århus

De afgelopen week heb mezelf zo ongeveer in sociaal isolement gezet om keihard te studeren. bewapend met een heerlijke fles cola heb ik me flink op de boeken gestort en met succes. Het is me gelukt om in zo ongeveer anderhalve week een geheel boek uit te leven over consumer behavior. Dat waren 15 hoofdstukken, in totaal 620 pagine's! daarna heb ik ook nog het restant van mijn andere studie boek uit gelezen, nog eens 3 hoofdstukken, in totaal zo'n 90 pagina's. En nu ben ik me nog door een aantal artikelen en oefeningen aan het werken. Als ik nu mijn tentamens niet gaat halen weet ik het ook niet meer.

Tussen al het studeren door heb ik wel een paar pauzze momentjes gehad waaronder sinterklaas! Ik vond dat ik mijn huis maar eens moest inwijden in het hollandse leven dus heb ik hutspot met gehaktballen voor ze gemaakt en hebben we ons tegoed gedaan aan pepernoten en chocolade. Op de achtergrond sinterklaas liedjes om de sfeer compleet te maken. De cadeautjes, suprises en gedichten ontbraken wel maar goed je kan niet alles hebben.

Gister avond hadden we een deens kerstdiner en een afscheids party in het studenterhus. Het was heel gezellig en waarschijnlijk was dit de laatste keer dat we met iedereen bij elkaar waren. vanaf nu is het namelijk nog maar een kwestie van dagen voordat iedereen naar huis gaat. Om wat afleiding van al het studeren te hebben en natuurlijk voor de gezelligheid komen er dit weekend nog twee vriendinnen uit maastricht langs :D Djala en Madelon! ik heb er heel veel zin.

Zo dat was weer even mijn update, wat mijn knie betreft is het allemaal een beetje hetzelfde. had deze week wel weer meer last maar het zal wel door het weer komen. Dat is nog altijd koud met veel sneeuw.

Liefs en tot gauw!

  • 08 December 2010 - 13:32

    Oma:

    Nou, dat was wel even een eindsprint!! Al die artikelen en een dik boek! Moet je nu ook nog tentamens doen? In elk geval succes gewenst! Hier is het ook nog steeds koud met gladheid en sneeuw.
    Tot 1ste kerstdag! wij verheugen ons erop! Groetjes van Opa en Oma.

  • 08 December 2010 - 13:37

    Oma:

    Je hebt volgens mij net zulke stokken als ik! Opa en ik vinden de foto's ook heel leuk!

  • 08 December 2010 - 15:27

    Marianne:

    sterkte met de tentamens!
    kus,
    mama

  • 08 December 2010 - 17:55

    Ruth:

    He Yvette!
    Succes met de laatste loodjes! Geniet er nog lekker van en zet m op!
    Veel plezier met Djala en Madelon!
    Liefs,
    Ruth

  • 08 December 2010 - 20:47

    Renate:

    Haha, hier komt ie: heel veel succes met je tentamens, sterkte met je knie, heel veel plezier komend weekend en geniet er nog even van! =)
    Tot snel, kuskus

  • 08 December 2010 - 20:48

    Lucie:

    Yvetjeee!!

    Heel veel plezier nog de laatste 2 weken, geniet er nog van! Wat is dat snel gegaan zeg!! Kunnen we over een paar weekjes weer lekker samen feesten!:)
    Succes nog met studeren! kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Århus

Studeren in Aarhus

Recente Reisverslagen:

17 December 2010

De levede lang og lykkelig

08 December 2010

Studeren en afscheid nemen

28 November 2010

Wnter Wonder Aarhus

15 November 2010

De eerste week met gebroken knie

09 November 2010

Halloween weekend en het ongeluk
Yvette

Actief sinds 28 Juli 2010
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 15944

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2013 - 21 Mei 2014

Around the world in 8 months!

30 Juli 2010 - 23 December 2010

Studeren in Aarhus

Landen bezocht: