Around the world in 8 months! - Reisverslagen van Yvette Sweringa - WaarBenJij.nu Around the world in 8 months! - Reisverslagen van Yvette Sweringa - WaarBenJij.nu

Around the world in 8 months!

In oktober ga ik beginnen aan een once in a lifetime reis van 8 maanden door Azië en Oceanië. De tickets zijn geboekt, mijn backpack staat al klaar en de master diploma heb ik bijna op zak. Nog even knallen en dan ben ik klaar om te gaan!

Cultuursnuiven in China, Natuurlijk schoon bewonderen in Nieuw Zeeland, Down under in Australie, Chillen op bali, Vriendinnen zien in Singapore en knallend afsluiten in Thailand! Wellicht nog tijd om Maleisie, Cambodja, Laos en/of Vietnam aan te doen maar dat zien we nog wel.

Ik heb er in ieder geval nu al zin in

Recente Reisverslagen:

03 Maart 2014

Singapore, kleine Aarhus reunie

22 Februari 2014

Bali

05 Februari 2014

half way and back in Asia

07 Januari 2014

Down Under! Queensland

25 November 2013

NZ zuid eiland
Yvette

Actief sinds 28 Juli 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 15944

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2013 - 21 Mei 2014

Around the world in 8 months!

30 Juli 2010 - 23 December 2010

Studeren in Aarhus

Landen bezocht: