De eerste dag - Reisverslag uit Århus, Denemarken van Yvette Sweringa - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Århus, Denemarken van Yvette Sweringa - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Door: Yvette Sweringa

Blijf op de hoogte en volg Yvette

31 Juli 2010 | Denemarken, Århus

Na een week vol inpakken, verhuizen en alle laatste zaken regelen was het eindelijk tijd om afscheid te nemen van Nederland. Op woensdag nog voor de laatste keer met mijn vriendinnen uit Maastricht gegeten en toen op naar almere. Daar nog gauw de laatste spullen pakken en donderdag avond kwam mijn tante me ophalen. Vrijdag ochtend om 5 uur opgestaan omdat we een lange rit met de auto voor de boeg hadden. Eindbestemming Aarhus. Na een lange reis kwamen we aan in Aarhus waar mijn ouders met de boot zijn. Ik had mijn ouders al 3 maanden niet gezien aangezien ze op sabbatical zijn dus dit was weer een leuke ontmoeting! De eerste avond slaap ik bij mijn ouders op de boot. Vandaag met mijn ouders en mijn oom en tante de sleutels voor mijn nieuwe kamer opgehaald. Vervolgens zijn we naar mijn nieuwe paleisje gereden, een prachtige kamer met een hypermoderne keuken en grote tuin. Ik heb twee huisgenootjes ontmoet, een meisje uit oostenrijk en een jongen uit ierland. Ik heb nog niet zo lang met ze gesproken maar lijken leuke mensen te zijn. Kamer inrichten, boodschappen doen en daarna lekker uit eten geweest. Nu ben ik toch nog even bij mijn ouders op de boot omdat ze morgen weer verder gaan varen. Morgen begint het voor mij ook allemaal echt want dan heb ik een welkomst diner, ik ben benieuwd. Tot nu toe ben ik heel enthousiast, een prachtige stad, een mooie kamer en alles lijkt hier goed geregeld te zijn. Nu hopen dat de studie en de mensen ook leuk zijn.


  • 01 Augustus 2010 - 20:20

    Koos:

    Ik heb je toegevoegd aan mijn favorieten en ga je volgen. Hoe was het diner ?

  • 02 Augustus 2010 - 22:36

    Djala:

    Hee chickie,
    superleuk dat je ouders daar waren, had je helemaal niet verteld! Hoe was het diner verder? X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Århus

Studeren in Aarhus

Recente Reisverslagen:

17 December 2010

De levede lang og lykkelig

08 December 2010

Studeren en afscheid nemen

28 November 2010

Wnter Wonder Aarhus

15 November 2010

De eerste week met gebroken knie

09 November 2010

Halloween weekend en het ongeluk
Yvette

Actief sinds 28 Juli 2010
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 15992

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2013 - 21 Mei 2014

Around the world in 8 months!

30 Juli 2010 - 23 December 2010

Studeren in Aarhus

Landen bezocht: