Vakantie & Randers - Reisverslag uit Århus, Denemarken van Yvette Sweringa - WaarBenJij.nu Vakantie & Randers - Reisverslag uit Århus, Denemarken van Yvette Sweringa - WaarBenJij.nu

Vakantie & Randers

Door: Yvette Sweringa

Blijf op de hoogte en volg Yvette

21 Oktober 2010 | Denemarken, Århus

Hallo allemaal,

Bedankt weer voor alle leuke reacties!

Afgelopen week had ik zo goed als vakantie. Dat wil zeggen ik had alleen op dinsdag les en voor de rest was ik vrij. Het is namelijk zo dat de gewone universiteit nu een week vrij heeft en bij ASB gaat het altijd net een beetje anders. In feite hebben we geen officieele vakantieweek maar veel docenten geven ons wel vrij onder het mom, vakantie. Een beetje vaag allemaal maar in ieder geval een bijna vrije week!

Op vrijdag ben ik de 'vakantie' meteen goed begonnen met een spontane kroegentocht samen met ursula mijn huisgenootje en nog wat vrienden. van een tocht was echter niet echt te spreken aangezien we in de eerste kroeg zijn blijven hangen. Erg gezellig, veel denen, en zowaar goedkoop Hoera hoera! Zaterdag was het schitterend weer en ben ik naar het strand en een park in de buurt gegaan. Later op de middag ben ik samen met Laura en een noors meisje ons eigen ASB voetbal team gaan aanmoedigen. Dat was zeker gezellig ook al was het niet echt een goede wedstrijd (ASB heeft verloren met 4-2). Tegen het einde van de wedstrijd was het ook nog eens ontzettend koud geworden, de zon scheen nog wel maar het leek wel te vriezen. Na de wedstrijd zijn dan ook snel naar huis gegaan om weer een beetje op te warmen. Zondag en maandag heb ik vooral gestudeerd en dinsdag had ik de hele dag les. Dinsdagavond ben ik naar het verjaardags feestje van laura geweest. Woensdag was een rustig dagje en vandaag ben ik samen met Sarka en Lieselot naar Randers geweest. Dit is een plaatsje hier in de buurt. We zijn naar een aantal musea geweest en hebben geshopt. Het was gezellig en ook heel leuk om zo wat meer van Denemarken te zien. Als het aan mij ligt volgen er snel meer van dit soort uitstapjes.

Vaanavond heb ik mijn tas ingepakt en nu ben ik me aan het voorbereiden op de echte vakantie! namelijk Barcelona :D Morgenochtend vertrek ik van århus naar Girona en vanuit daar met de bus naar Barcelona. Ik heb er echt heel veel zin in. Een beetje warmte en zon kan ik heel goed gebruiken! De temperaturen zijn hier namelijk al fors aan het dalen.

Volgende verhaal vertel ik meer over Barcelona :D

Foto's van mijn ouders die hier waren en de andere foto's kunnen jullie weer hier vinden:

http://dk.fotoalbum.eu/Yvette_in_Aarhus

Vi ses!

  • 22 Oktober 2010 - 08:22

    Tessa Vd B:

    Hi Yvette, klinkt allemaal weer goed!! Heel veel plezier in Barcelona!

    xx

  • 22 Oktober 2010 - 10:42

    Truus:

    veel plezier in Barcelona. Een prachtige stad. Wij gaan naar Tecklenburg wandelen met de familie. hopen op een beetje redelijk weer.
    groetjes
    Truus

  • 29 Oktober 2010 - 14:51

    Nicolien:

    Ziet er idd heel leuk uit dat plaatsje. Ook een mooi museum.
    Tapas en zon doen het ook altijd goed. leuk om zo op de hoogte te blijven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Århus

Studeren in Aarhus

Recente Reisverslagen:

17 December 2010

De levede lang og lykkelig

08 December 2010

Studeren en afscheid nemen

28 November 2010

Wnter Wonder Aarhus

15 November 2010

De eerste week met gebroken knie

09 November 2010

Halloween weekend en het ongeluk
Yvette

Actief sinds 28 Juli 2010
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 15984

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2013 - 21 Mei 2014

Around the world in 8 months!

30 Juli 2010 - 23 December 2010

Studeren in Aarhus

Landen bezocht: