De eerste week - Reisverslag uit Århus, Denemarken van Yvette Sweringa - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit Århus, Denemarken van Yvette Sweringa - WaarBenJij.nu

De eerste week

Door: Yvette Sweringa

Blijf op de hoogte en volg Yvette

05 Augustus 2010 | Denemarken, Århus

De eerste week in Aarhus was een week vol nieuwe mensen, nieuwe indrukken en een nieuwe taal. Op zondag avond begon ik met een welkomst diner. Hier heb ik veel mensen leren kennen van over de hele wereld. Ik heb inmiddels ook al mijn andere huisgenoten ontmoet. Naast Ursula uit oostenrijk en Darren uit Ierland wonen er nog Lieselot, een meisje uit belgie, Mark uit Amerika, Marco uit Italie, en Eresti uit spanje. ze zijn allemaal gezellig ook al ken ik de meeste nog niet zo heel goed. Op maandag ochtend moesten we allemaal vroeg opstaan omdat we gingen beginnen met de deense lessen. we werden in groepen opgedeeld van ongeveer 15 personen vanaf nu heb ik met hun les. In de middag en avond hebben we meestal een activiteit zoals sightseeing en een international night. Tot nu toe heb ik het helemaal naar mijn zin hier, alleen het vroege opstaan vind ik nog altijd moeilijk. Gelukkig heb ik nu een fiets zodat ik iets later op kan staan.

Het weer is hier heel wisselvallig, Meestal is het in de ochtend mooi zonnig en in de middag regen. geen pijl op te trekken dus. Helaas heb ik nog niet zoveel verhalen kunnen schrijven omdat ik nog steeds geen internet in mijn huis heb. hopelijk kan ik volgende week wel internetten en dan kan ik ook wat foto's uploaden. Nu moet ik weer verder want ik krijg straks een lecture over de deense politiek.

xxx

  • 08 Augustus 2010 - 22:31

    Anne:

    Klinkt nu al allemaal heel leuk !! Ik heb me aangemeld voor je mailinglist dus ik krijg steeds een mail wanneer je een nieuwe tekst er op hebt gezet. Heeel veel plezier ! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Århus

Studeren in Aarhus

Recente Reisverslagen:

17 December 2010

De levede lang og lykkelig

08 December 2010

Studeren en afscheid nemen

28 November 2010

Wnter Wonder Aarhus

15 November 2010

De eerste week met gebroken knie

09 November 2010

Halloween weekend en het ongeluk
Yvette

Actief sinds 28 Juli 2010
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 15965

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2013 - 21 Mei 2014

Around the world in 8 months!

30 Juli 2010 - 23 December 2010

Studeren in Aarhus

Landen bezocht: