Ouders op bezoek - Reisverslag uit Århus, Denemarken van Yvette Sweringa - WaarBenJij.nu Ouders op bezoek - Reisverslag uit Århus, Denemarken van Yvette Sweringa - WaarBenJij.nu

Ouders op bezoek

Door: Yvette Sweringa

Blijf op de hoogte en volg Yvette

09 Oktober 2010 | Denemarken, Århus

De eerste maanden zijn voorbij gevlogen. Inmiddels ken ik hier helemaal de weg, heb ik al vele vriendschappen gesloten en ben ik goed en wel bezig met mijn studie. Kortom het nieuwe is er wel vanaf. Dat maakt het er niet minder leuk om want zoals altijd is er nog genoeg te beleven. Echter is de tijd nu wel aangebroken dat ik zo nu en dan verlang naar huis, naar nederlands praten en al mijn vrienden en familie.

Het is niet zo dat ik nu dagenlang zielig zit te wezen van heimwee, maar soms mis ik nederland gewoon. Daarom is het dan ook extra leuk dan mijn ouders dit weekend op bezoek zijn. Vrijdag middag kwamen ze aan met drop, pindakaas, pepernoten en heerlijk hollands brood! Het was echt heel leuk om ze even te zien omdat ik ze door hun sabbatical eigenlijk al sinds eind april niet meer gezien heb (op een weekendje na). Vandaag zijn we eerst een wandeling door het bos gaan maken en daarna hebben we even gewinkelt in Aarhus. Ik heb een nieuwe hardloop outfit gekregen dus nu moet ik toch echt maar gaan herdlopen, ik kan er nu echt niet meer onder uit. Na het shoppen hebben we lekker geluncht en daarna zijn we naar het Aros museum geweest. Vervolgens zijn we op een terras neer gestreken en daarna nog lekker spareribs gegeten. Morgen ochtend gaan ze weer terug naar huis. Ik vond het echt een leuk weekend en het was ook nog eens prachtig weer! Nu kan ik er weer even tegenaan :D

Kærlig Hilsen (=liefs)

Yvette

  • 13 Oktober 2010 - 20:38

    Anne:

    Aaahw zo leuk dat je ouders op bezoek waren!

    Wij missen jou ook!!
    Maar als alles mee zit dan zie ik je snel! Ik hou je wel op de hoogte want het is nog steeds niet allemaal zeker..

    Kus!

  • 13 Oktober 2010 - 20:45

    Truus:

    Hoi Yvette
    Ik kan me best voorstellen dat je iedereen mist. Wij denken ook vaak aan jou, vooral ook omdat we weten hoe je woont. Van K en M hebben we ook al gehoord hoe het was.
    tot ziens
    Truus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Århus

Studeren in Aarhus

Recente Reisverslagen:

17 December 2010

De levede lang og lykkelig

08 December 2010

Studeren en afscheid nemen

28 November 2010

Wnter Wonder Aarhus

15 November 2010

De eerste week met gebroken knie

09 November 2010

Halloween weekend en het ongeluk
Yvette

Actief sinds 28 Juli 2010
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 15946

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2013 - 21 Mei 2014

Around the world in 8 months!

30 Juli 2010 - 23 December 2010

Studeren in Aarhus

Landen bezocht: