Bijna vakantie - Reisverslag uit Århus, Denemarken van Yvette Sweringa - WaarBenJij.nu Bijna vakantie - Reisverslag uit Århus, Denemarken van Yvette Sweringa - WaarBenJij.nu

Bijna vakantie

Door: Yvette Sweringa

Blijf op de hoogte en volg Yvette

13 Oktober 2010 | Denemarken, Århus

Lieve allemaal,

Volgens mij is er bij mijn vorige verhaal iets niet helemaal goed gegaan en heeft volgens mij niemand een berichtje gekregen. Dus bij deze, lees ook mijn vorige verhaaltje :D

Zoals ik daarin al zei heb ik van mijn ouders een hardloop outfit gekregen en ik heb besloten om er dan maar echt voor te gaan. Inmiddels heb ik al twee keer hard gelopen in het bos voor mijn huis. Dat was eigenlijk best leuk omdat het zonnetje scheen en het bos erg mooi is. Ik kwam de eerste keer zelfs een eekhoorntje tegen! Zo schattig! Ik ben van plan om echt vol te blijven houden met hardlopen.

Behalve hardlopen heb ik deze week weer hard moeten studeren. Ik heb morgen ochtend een presentatie en moet aldoor ontzettend veel lezen. Dinsdag avond had ik wel even een break genomen om het Deense voetbal team aan te moedigen in de studenten bar. Ze hebben gewonnen met 2-0 van cyprus. Als ik had geweten dat nederland ook speelde had ik dat misschien gekeken, maar natuulijk heeft ook nederland gewonnen! hup Holland hup.

Volgende Week heb ik lekker een weekje vrij, tijd om een beetje te ontspannen, wat uitstapjes te maken en bovenal de zon op te zoeken! jawel ik heb een vakantie naar Barcelona geboekt. Aangezien volgens mij iedereen van mijn lieve familie daar al is geweest bahalve ik, wordt het tijd om in de reistradities te volgen. Samen met mijn canadese vriendin Laura ga ik van vrijdag 22 tot woensdag 27 oktober naar Barcelona :D Dan kan ik ook weer eens wat spaans oefenen, altijd handig!

Verder ben ik nog steeds hevig in dubio of ik mijn deense lessen zal blijven volgens of niet. Wat mijn uiteindelijke besluit zal zijn horen jullie vanzelf wel.

Liefs en Vi ses!



  • 13 Oktober 2010 - 20:40

    Anne:

    Zo leuk dat je naar Barcelona gaat!! Ik ben jaloers!! hahah hier is het kouddd..
    Maar gelukkig ben je het weekend van de 29e weer terug want wie weet komen we langs =)

  • 13 Oktober 2010 - 20:41

    Truus:

    Hoi Yvette,
    Ik dacht net toen ik het bericht van Anouk las dat het alweer een tijdje terug was dat we van jouw wat hadden gehoord. Leuk hoor dat je naar Barcelona gaat, een prachtige stad, maar dat zul je al wel meer gehoord hebben. Wij hebben ervan genoten, zeker van alles van Gaudi. Wij organiseren morgen op het werk een duurzaamheidsdebat met stakeholders, als je in NL was geweest had je dat misschien ook wel leuk gevonden. We hebben inmiddels zelfs een windmolentje op het dak staan.
    groetjes
    Truus

  • 14 Oktober 2010 - 10:34

    Emma:

    lieve yv,

    het begon ook al een beetje een lange stilte te worden ;). Ben blij dat alles nog goed gaat daar.

    En ben trouwens jaloers op barcelona, hier vroor het vannacht...

    liefs emma

  • 14 Oktober 2010 - 12:20

    Oma.:

    Lieve Yvette,
    Wij hadden ook je vorige verslag gemist. Wij printen alle berichten, dus nu is alles weer helemaal kompleet.wij wensen je ook veel plezier in Barcelona.Het is een prachtige stad en er is heel veel te zien.Maar jij bent al een ervaren stedenbezoekster ( Berlijn!),dus dat gaat vast goed lukken.
    Dat hardlopen in het mooie park lijkt mij ook super. Helaas kom ik alleen nog vooruit met de Nordickwalking stokken. Maar zi kan ik toch nog genieten van de prachtige herfstkleuren en de mooie paddestoelen.
    Hou je haaks,hé!
    Veel liefs van Opa en Oma.

  • 17 Oktober 2010 - 09:22

    Renate:

    Hee lieve Yv,

    Wat leuk dat je naar Barcelona gaat !! =D
    Geniet er maar van...
    En logisch dat je iedereen thuis soms mist, wij missen jou ook hoor!
    Maar hopelijk tot snel, xx

  • 19 Oktober 2010 - 13:56

    Charlotte:

    Hey Yvette!
    Leuk om te lezen dat het allemaal goed gaat daar! Goed bezig met hardlopen!
    Ben benieuwd naar alle verdere verhalen!
    Liefs, Charlotte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Århus

Studeren in Aarhus

Recente Reisverslagen:

17 December 2010

De levede lang og lykkelig

08 December 2010

Studeren en afscheid nemen

28 November 2010

Wnter Wonder Aarhus

15 November 2010

De eerste week met gebroken knie

09 November 2010

Halloween weekend en het ongeluk
Yvette

Actief sinds 28 Juli 2010
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 15950

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2013 - 21 Mei 2014

Around the world in 8 months!

30 Juli 2010 - 23 December 2010

Studeren in Aarhus

Landen bezocht: