Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van Yvette Sweringa - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van Yvette Sweringa - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen

Door: Yvette Sweringa

Blijf op de hoogte en volg Yvette

17 September 2013 | Nederland, Almere-Haven

Het is bijna zover, over precies twee weken stap ik het vliegtuig in naar mijn eerste bestemming, Beijing, China! Het aftellen is begonnen en ik ben er bijna klaar voor. De vaccinaties heb ik gehad, de tickets zijn geboekt, mijn backpack staat klaar, mijn eerste hostel is geboekt en ik heb er heel erg veel zin in! Bovendien heb ik afgelopen vrijdag mijn diploma gekregen dus kan ik met gerust hart vertrekken als Master of Science! Deze maand heb ik ook nog een baan kunnen vinden zodat ik met wat extra reserves op de bankrekening op reis kan, nooit verkeerd.

In de tussentijd is het echter nog wachten op mijn visum voor China. Laten we hopen dat die deze week binnenkomt!

De komende acht maanden zal ik jullie hier op de hoogte houden van mijn avonturen in Zuid oost Azië en Oceanië.

nog 14 dagen te gaan....

  • 17 September 2013 - 21:44

    Truus:

    Lieve Yvette,
    Fijn om dit bericht te ontvangen. We volgen je reisavonturen graag. Wij vonden Beijing een heel interessante stad.
    We kijken me veel plezier terug op je afstuderen.
    groetjes
    Truus

  • 17 September 2013 - 22:34

    Opa En Oma:

    Hoi Yvette,ik ga meteen oefenen om op je bericht toekunnen reageren.
    Fijn,dat je al zoveel klaar hebt. Dat visum komt er ook wel, denk ik.
    Wij hebben ook erg genoten van de gezelligheid bij jouw afstuderen.
    Het was een feestelijk weekend! Ter ere van jou!
    Als je de foto,s bekijkt zie je dat iedereen blij is.
    Wij wensen je een mooie en prettige reis toe, waarin je heel veel
    nieuwe ervaringen opdoet en nieuwe mensen leert kennen.
    Veel liefs van opa en oma.

  • 18 September 2013 - 18:12

    Madelon:

    Spannend Yvette!
    Ik ben benieuwd naar al je verhalen! Hopelijk ga je veel updates plaatsen :D

    xxx

  • 19 September 2013 - 16:01

    Renate:


    Tijd gaat snel Yv!
    Succes met je visum regelen... :)

    Ik ga genieten van je verhalen hoor! xxx

  • 22 September 2013 - 23:22

    Q:

    Geniet er van Yvke!! Ben erg benieuwd naar al je verhalen :)
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvette

Actief sinds 28 Juli 2010
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 15995

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2013 - 21 Mei 2014

Around the world in 8 months!

30 Juli 2010 - 23 December 2010

Studeren in Aarhus

Landen bezocht: