beautiful New Zealand - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Yvette Sweringa - WaarBenJij.nu beautiful New Zealand - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Yvette Sweringa - WaarBenJij.nu

beautiful New Zealand

Blijf op de hoogte en volg Yvette

13 November 2013 | Nieuw Zeeland, Wellington

Lieve allemaal,

Bij deze weer een korte update. Ik ben inmiddels al weer enige tijd in nieuw zeeland. Een prachtig land en hetwas een verademing om weer frisse lucht en rust te hebben na alle drukte in china. Echter is het concept gratis wifi hier nog niet echt geland. Vandaar dat ik nu pas weer wat laat horen.

Op twee november aangekomen in Auckland. Met de shuttle bus naar het centrum gegaan en mijn spullen in het hostel gedropt. Ik was best moe want ik had in het vliegtuig niet geslapen, maar helaas kon ik pas om half twee inchecken (ik was er al om9 uur). Omdat ik niet mijn hele dag wilde verspillen ben ik maar meteen Auckland ingedoken. Langs de haven, de skytower, albert park en de binnen stad gelopen.het was lekker zonnig maarwel een beetje fris.na het inchecken meteen nieuwe vrienden gemaakt, klein tukje gedaan en toch mee op stap gegaan. Slapen komt later wel!hele gezellige avond gehad.

Verder ben ik in Auckland naar mount Eden gelopen met peter,nik , kajsa en elin.mooi uitzicht vanaf daar ! De dag erna met elin en kajsa (zweedse meiden) naar devonport geweest. Heerlijk weer gehad en het was heel gezellig. Na Auckland door gegaan naar rotorua.heel leuk hostel met leuke mensen. Ben naar waiotapu themal wonderland geweest, in de jucuzzi gezeten en lekker film avondje gehad. Ooknog met miranda en amy naar whakarewarewa geweest,een Maori stadje.

De volgende stop was Taupo. Lekker weer, mooie watervallen gezien. Op het strand liggen bakken (en verbrand), en een geweldige avond in de hotspring,met een wijntje onder een prachtige sterrenhemel. Life is good!! Ook een briljante stap avond gehad, ik werd door een groep nieuwzeelanders meegenomen tijdens hun vrijgezellen feest.haha dat maakt je toch niet elke dag mee. Leuke mensen hier en met een beetje pijn in mijn hart op naar wellington.

In wellington naar het te papa museum geweest. Fantastisch ! Hele dag daar doorgebracht. Ook nog naar de botanical gardens geweest en metmartin op stap geweest (ik had hem in Taupo ontmoet). Het is hier echt prachtig en heel relaxed. Iedereen is ook aardig en maakt graag een praatjemet je.ik zou hier best nog een keer terug kunnen komen. Maar vandaag ga ik met de ferry naar het zuideiland,ben benieuwd wat ik daar tegen ga komen.

Fotos zijn trouwens te vinoden op facebook :-)

Xx vanuit kiwi land

  • 15 November 2013 - 10:30

    Hilde:

    Foto's zien er echt mooit uit! Veel plezier nog daar, maar komt sowieso goed kijkende naar je foto's en verhalen! :) xxx

  • 19 November 2013 - 14:17

    Dirk Verheij:

    Wat een geweldige reis Yvet. En ik lees ook wel dat je het gezellig hebt met anderen. Leuk hoor!
    Veel plezier gewenst en tot lezens!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvette

Actief sinds 28 Juli 2010
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 15970

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2013 - 21 Mei 2014

Around the world in 8 months!

30 Juli 2010 - 23 December 2010

Studeren in Aarhus

Landen bezocht: